ÉRVÉNYES: 2020. május 31-től június 6-ig. VALID from 31/5 till 6/06

A Mysore programra továbbra is bejelentkezés szükséges! Max. 9 fő gyakorolhat egyszerre a teremben, tartva a megfelelő biztonsági távolságot egymástól. Bejelentkezés menetét az órarend alatt találod.

VASÁRNAP
SUNDAY
HÉTFŐ
MONDAY
KEDD
TUESDAY
SZERDA
WEDNESDAY
CSÜTÖRTÖK
THURSDAY
PÉNTEK
FRIDAY
SZOMBAT
SATURDAY
6:30-9:00
MYSORE
ASTANGA*
Andris
5:30-9:00
MYSORE
ASTANGA*
István
5:30-9:00
MYSORE
ASTANGA*
István
5:30-9:00
MYSORE
ASTANGA*
István
5:30-9:00
MYSORE
ASTANGA*
István
HOLDNAP
Miért is nem
gyakorlunk
ilyenkor?
10:00-11:30
ASTANGA
HALF LED
István
10:00-11:30
VINYÁSZA
KRAMA
István
 
18:00-19:30
VINYÁSZA
KRAMA
R.Timi
18:00-19:30
ASTANGA
HALF LED
István
18:00-19:30
VINYÁSZA
KRAMA
R.Timi
18:00-19:30
ASTANGA
HALF LED

István
18:00-19:30
VINYÁSZA
KRAMA
R.Timi
      

*Mielőtt először jössz erre az óratípusra, olvasd el ezt!

ÉRVÉNYES: 2020. június 7-től június 13-ig. VALID from 7/6 till 13/06

BEJELENTKEZÉS MENETE

MYSORE PROGRAM

A járványhelyzet elmúlásáig két kezdési időpontra lehet bejelentkezniük a Mysore programosoknak: 6:00 és 7:30. A teremben egyszerre max. 9-en gyakorolhatnak. Ha szeretnél részt venni a gyakorlásokon akkor Andinál tudsz bejelentkezni a két időpont egyikére. Az első héten mindenkit arra kérük, hogy csak az jelentkezzen aki mind a négy nap tud jönni gyakorolni (péntek holdnap lesz, szombat meg pihenőnap). Köszönjük!

Andi e-mail címe: krebesz.andrea@gmail.com

DÉLUTÁNI ÓRÁK

Május 24-től a délutáni és hétvégi vezetett órákra nem szükséges a bejelentkezés. Ha nincs érvényes bérleted, arra kérünk, hogy előzetesen, elektronikusan vedd meg napijegyed/bérleted. Köszönjük!

On-line fizetési oldalunk: bandha-payments.hu

ÓRATÍPUSOK

ASTANGA VEZETETT  (péntek reggeli 90 perces óra) A vezetett óra célja a helyes vinyászaszámolás és a dristik elsajátítása. A résztvevők az astanga vinyásza jóga első sorozatát (joga csikitszá) a tanár számolásának ütemére, együtt gyakorolják. Ez az óra a Mysore programunk része! Mielőtt jönnél rá figyelmesen olvasd el a következő leírást. Az astanga vinyásza jógáról itt olvashatsz részletesebben. A pontos ászanasorrend letölthető itt.

ASTANGA HALF LED (Vezetett astanga vinyásza jóga návászanáig) (90 perc) A rövidített vezetett órán návászanáig végezzük az első sorozatot, majd a levezető ászanák következnek. Az óra látogatása kezdőknek is javasolt.

MYSORE ASTANGA VINYÁSZA JÓGA (60-120 perc) Nem vezetett óra, a gyakorlók saját légzésük ritmusára végzik a sorozato(ka)t, így az oktatónak több lehetősége nyílik egyéni útmutatást adni. A részvételhez szükséges legalább az álló ászanák sorrendjének és a hozzájuk tartozó vinyászaszámolásnak az ismerete. A Mysore programról részletesebb leírást itt találsz. Kezdők és akik elősző alkalommal jönnek előzetes bejelentkezés után csatlakozhatnak. Előzetes bejelentkezés az iszalai@icloud.com e-mail címen, minimum 24h-val az óra előtt.

ASTANGA TECHNIKAI ÓRA Astanga hátrahajlítás (90 perc) Az órán a hátrahajlító ászanákon van a fókusz, elsődleges cél a drop back (állásból lemenni hídba majd felállni) elsajátítása és mélyítése. Különösen hasznos azok számára, akik az astanga első sorozatát gyakorolják, ahol kisebb hangsúly van a hátrahajlításokon.

VINYÁSZA KRAMA JÓGA  (90 és 120 perc) A sorozat felépítése lehetővé teszi, hogy a szisztematikus csípőnyitó, hátrahajlító és csavaró pózok által hatékonyan oldjuk a fizikai és energetikai blokkokat a testben. A gyakorlatok erős terápiás hatással rendelkeznek és kímélik az ízületeket. A vinyásza krama rendszerről itt olvashatsz részletesebben!

BANDHA JIN (60 perc) Az Bandha Jin óra célja az első sorozat (jóga csikitszá) kulcs ászanáinak elmélyítése, megértése, és ezáltal az astanga gyakorlásunk minőségének emelése. Ellentétben a dinamikus astanga órával, az Bandha Jin órán passzív ászanagyakorlás folyik a talajon, hosszan, akár 3-5 percig kitartott testhelyzetekkel, így a gyakorló lehetőséget kap a test mélyebb rétegeinek feltérképezésére. Itt a pózokba bele kell lazulni, teljesen ki kell engedni a feszültséget az izmokból és minden szövetből egészen a csontokig. A Jin lehetőséget ad arra is, hogy az ászanákban töltött idő alatt végig “meditáljunk” az astangás hangos légzés hangjára figyelve. Az óra látogatása haladó gyakorlók számára is ajánlott, elősegíti a mozgó meditáció mélyebb megélését, az elmét az aktív állapotból a passzív, jin irányába fejleszti.

JÓGA SZÚTRA / MANTRA ÉNEKLÉS  A recitálás lecsendesíti az elmét, békés állapotot teremt. A szanszkrit nyelv és a Jóga szútrák további különleges hatásairól itt olvashattok bővebben.

Bandha Works Jógaiskola

A Bandha Works jógaiskolát három mérnök alapította. Összeköt bennünket a törekvés, hogy a tradicionális astanga vinyásza jógát népszerűsítsük Magyarországon. Mi maguk is elkötelezett gyakorlói vagyunk az irányzatnak, minden évben az astanga jóga fővárosába, a dél-indiai Mysore-ba utazunk, ahol...

Bandha Works FaceBook oldala

Mysore program

Az astanga vinyásza jógát tradicionálisan Mysore stílusban oktatják. A módszer ötvözi a csoportos órák és az egyéni gyakorlás előnyeit. Lényege, hogy a teremben az összes gyakorló a saját légzésének ritmusára önállóan végzi a sorozatot, ezáltal az oktató mindenkinek egyénre szabott igazításokat, utasításokat tud adni, anélkül, hogy ez megzavarná az óra dinamikáját. Ráadásul… (folytatás)

© 2013 Bandha Works - All Rights Reserved